درباره ما

بازار تورمی، سبک سازی کسب و کارها را طلب میکند. سادگی میخواهد، در دسترس بودن لازم دارد و البته در شرایط حاکم کشور قانون‌مند مالیاتی را اجبار میکند
ما با تجربه بیش از یک دهه فعالیت در بازار فناوری خرده فروشی، به خوبی درک کردیم که دیگر هیچ کسب و کاری دنبال پیچیدگی و سرمایه گذاری در تجهیزات گران‌قیمت IT و دردسرهای بعد از آن نیست و فرصت حل چالش‌های حسابداری-مالیاتی کشور با توجه به تنوع و پیچیدگی آن را ندارد
ابزار کسب و کاری میخواد ساده، ارزان، دردسترس، ایمن، با بهره گیری از امکانات سخت افزاری و نرم افزاری موجود که به صورت یکپارچه اجرا و به نرم‌افزارهای فعلی و سامانه‌ مالیاتی کشور قابل اتصال باشد.
تحلیل این نیازمندی ها مقدمه ای شد که نرم افزاری را توسعه دهیم که همه چیز، همه جا در گوشی تلفن همراه ، البته ایمن و با سطح دسترسی‌های مشخص در دسترس باشد و نه تجهیزات جدیدی لازم داشته باشد و نه دردسر راه اندازی و آموزش‌های خاص را برای کارکنان نیاز داشته باشد.
راحتی کار با ستاد استقبال کارکنان واحدهای مختلف و در نتیجه نظم دهی بیشتر سازمان شما را به همراه خواهد داشت.
با ستاد همه فرآیندهای سازمان فروش از یک دریچه واحد ثبت،‌ نگهداری، کنترل و مدیریت میشود.